Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
- товар не має слідів використання та не був у вжитку, - товар не має механічних пошкоджень чи видимих дефектів, - оригінальна упаковка, захисні плівки та стікери не пошкоджені, - збережено всі заводські маркування та ярлики. При поверненні товару необхідно мати із собою посвідчення особи. Повернення коштів здійснюється протягом 1-3 робочих днів. Повернення товарів, обмін здійснюється з допомогою особистих коштів покупця (якщо це повернення пов'язані з якістю самого товару) і відшкодовується покупцю. Для повернення коштів необхідно надати лист із зазначенням причини повернення та банківськими реквізитами за якими має бути здійснено повернення коштів.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.