Датчик блокування (система блокування диференціалу заднього мосту МТЗ) служить для блокування, чи розблокування, диференціалу заднього мосту в залежності від кута повороту направляючих коліс трактора.
Конструктивно датчик блокування 70-4801010 складається з корпусу (він же являється упором рейки ГУР), золотніка, штовхача, крана управління з маховичком, кришки з фіксуючим пристроєм (шарик + пружина + пробка).
Принцип дії блокування диференціалу МТЗ. Робоча рідина з ГУР під тиском 0,8 МПа надходить до крану датчика блокування. Коли кран перебуває в положенні «Включено» робоча рідина надходить до фрикційної муфти, яка блокує хрестовину диференціалу з лівою ведучою шестернею кінцевої передачі. При повороті направляючих коліс трактора більше чім на 8⁰ рейка ГУР зміщує золотнік і робоча порожнина муфти зʼєднується з баком ГУР. Виходячи з цього тиск в порожнині муфти падає і диференціал розблоковується.
Купити запчастини МТЗ, які входять до групи датчик блокування, та до інших груп Ви маєте можливість в нашому магазині.